Inspirerend bezoek van 4 ambassadeurs Bulgari in Nepal

Het is zes maanden na de heftige aardbeving in Nepal. Save the Children heeft sindsdien met de steun van Bulgari 28.000 kinderen geholpen. Na de aardbeving doneerde de directeur van Bulgari, Jean-Christophe Babin een half miljoen euro. Hierdoor kunnen wij meer kwetsbare kinderen opvangen. Om met eigen ogen te zien wat we samen hebben bereikt, reisde vier ambassadeurs van Bulgari af naar de regio’s Kavre en Sinupalchowk in Nepal.  

Adrian Brody, Isabella Ferrari, Jon Kortajarena en HSH Prinses Lilly zu sayn Wittgenstein spraken met de kinderen en docenten van Save the Children. 

Adrien brody, Oscar-winnende acteur

“De jongens en meiden die ik heb ontmoet in Nepal waren blij en trots. Save the Children biedt ruimte aan deze jonge geesten om zich te kunnen ontplooien. Onderwijs is het middel naar zelfstandigheid, en ik blijf onder de indruk van de Bulgari’s betrokkenheid bij deze kinderen.”

Isabella Ferrari, Beroemd Italiaanse actrice

“Ik bewonder de uitzonderlijke kracht van de vrouwen die ik heb ontmoet terwijl ze hun baby’s aan het voeden waren in de veilige speelruimtes, gecreëerd door Save the Children met steun van Bulgari. Deze vrouwen hebben alles verloren, maar ze leven elke dag met als enige doel: werken aan de toekomst voor hun kinderen.”

Jon Kortajarena, Spaans model en acteur 

Door de aardbeving zijn veel kinderen gescheiden geraakt van hun families. Ik ben diep geraakt hoe Bulgari samen met Save the Children kinderen waar mogelijk met de ouders of familie heeft herenigd. Fantastisch hoe Save the Children scholen heeft gebouwd zodat de lessen van de kinderen door kunnen gaan. Hierdoor krijgen ze een kans om hun zorgen te vergeten en weer kind te zijn. De mensen die alles geven om het leven van de kinderen een beetje beter te maken, zijn echte helden!”

HSH Princess Lilly zu Sayn Wittgenstein Berleburg 

“Als moeder zijnde, ben ik getroffen door de uitzonderlijke weerbaarheid van deze kinderen. Het werk van Save the Children is ontzettend belangrijk om de jongste slachtoffers hun vertrouwen en rust terug te geven. De steun van Bulgari is de basis van een veelbelovende toekomst voor deze kinderen."

Sinds 2009 werkt Bulgari al samen met Save the Children. In deze zes jaar is er 30 miljoen euro opgehaald met de verkoop van zilveren en keramische sieraden met het logo van Save the Children. Een geweldige en unieke opbrengst binnen deze sector. Elk sieraad kost 450 euro, waarvan 75 euro naar Save the Children gaat. Dankzij deze steun hebben we al 700.000 kwetsbare kinderen bereikt in 25 landen, waaronder Nepal.